Ranez.Ru |  
НГПУ
Факультет Иностранных Языков

Топики на английском

Топики на немецком

Написать письмо

Контакты в НГПУ

Партнерство

Размещение рекламы

Ссылки

Карта сайта

Справка (FAQ)

Поиск по сайту

 

Карта сайта

Здесь приведены все разделы сайта Ranez.Ru в виде дерева для быстрой навигации.

 

Ranez.Ru
  | --- Факультет Иностранных Языков
  |   | --- Факультет вчера
  |   |   | --- История кафедры английского языка
  |   |   | --- История кафедры английской филологии
  |   |   | --- История кафедры немецкого языка
  |   |   | --- История факультета иностранных языков
  |   |   | --- Деканат ФИЯ (ЗЕНЗЕРОВ Виктор Николаевич)
  |   | --- Факультет сегодня
  |   |   | --- Спорт на ФИЯ
  |   |   | --- Специальности
  |   |   | --- Требования (нем.яз.)
  |   |   | --- Требования (фр.яз.)
  |   |   | --- Требования (англ.яз.)
  |   |   | --- Абитуриенту ФИЯ (на 2006-2007 год)
  |   |   | --- Расписание Экзаменов
  |   |   |   | --- Зимняя сессия 2004-2005.
  |   |   |   | --- Расписание экзаменов на летнюю сессию
  |   |   |   | --- Зимняя сессия 2005-2006.
  |   |   |   | --- Сессия 2006 (лето)
  |   |   |   | --- Расписание эказменов на зимнюю сессию 2006-2007
  |   |   |   | --- Расписание эказменов на летнюю сессию 2007
  |   |   | --- Три «кита» факультета — английский, французский, немецкий
  |   |   | --- Гимн ФИЯ (Варианты для голосования)
  |   |   |   | --- ГИМН ФИЯ (на музыку "Ветер перемен")
  |   |   |   | --- Гимн ФИЯ
  |   |   |   | --- ГИМН ФИЯ (на музыку "Голубые города")
  |   |   |   | --- Гимн ФИЯ НГПУ
  |   |   |   | --- ГИМН ФИЯ (автор Пузырева К. 521 группа)
  |   |   | --- Три «кита» факультета — английский, французский, немецкий
  |   |   | --- Факультет иностранных языков сегодня
  |   |   | --- Контактная информация факультета
  |   |   | --- Краткая информация о факультете
  |   |   | --- Кафедра английского языка
  |   |   | --- Кафедра французского языка
  |   |   | --- Кафедра немецкого языка
  |   |   | --- Адаптивный день факультета иностранных языков
  |   | --- Факультет завтра
  |   |   | --- План воспитательной работы ФИЯ на 2004 г.
  |   | --- Историческая справка НГПУ
  |   | --- НГПУ
  | --- Помощь в учебе абитуриентам и студентам
  |   | --- Абитуриенту
  |   |   | --- Темы на английском языке
  |   |   |   | --- Choosing a Career
  |   |   |   | --- Higher Education in The U.K
  |   |   |   | --- New York
  |   |   |   | --- The British Parliament
  |   |   |   | --- US Congress
  |   |   |   | --- Business Trips
  |   |   |   | --- Customs and Traditions
  |   |   |   | --- Thomas Jefferson (1743-1826)
  |   |   |   | --- Pets
  |   |   |   | --- Washington, DC
  |   |   |   | --- At the Doctors
  |   |   |   | --- At the Theatre
  |   |   |   | --- Entertaiment
  |   |   |   | --- Books and Reading
  |   |   |   | --- My Favourite Writer
  |   |   |   | --- The Book I've Just Read
  |   |   |   | --- The Weather and Climate Fluctuations
  |   |   |   | --- The Ecological Crisis: A Myth or Reality
  |   |   |   | --- Holidays, Travel and Tourism
  |   |   |   | --- Shopping in the United Kingdom
  |   |   |   | --- Hobby (Travelling)
  |   |   |   | --- The United Kingdom of Great Britain and Nothern Ireland
  |   |   |   | --- London
  |   |   |   | --- Places of Interest of London
  |   |   |   | --- The Weather and the Seasons
  |   |   |   | --- Washington, D. С.
  |   |   |   | --- Moscow
  |   |   |   | --- Novosibirsk
  |   |   |   | --- Akademgorodok
  |   |   |   | --- Academician M.A. Lavrentyev
  |   |   |   | --- Some Prominent British Scientists
  |   |   |   | --- University Towns of Siberia
  |   |   |   | --- Nature Protection
  |   |   |   | --- 50th Anniversary of the Great Victory
  |   |   |   | --- Yuri Gagarin
  |   |   |   | --- Books
  |   |   |   | --- A Favourite Writer Somerset Maugham
  |   |   |   | --- Travelling
  |   |   |   | --- Sports and Games (Sports in our Life)
  |   |   |   | --- Music
  |   |   |   | --- I am a great cinema-goer.
  |   |   |   | --- First Visit to the Theatre
  |   |   |   | --- Leisure
  |   |   |   | --- I am Ann
  |   |   |   | --- My Future Profession
  |   |   |   | --- People Believe
  |   |   |   | --- 14 Topics for exams. Part 1 (1-6)
  |   |   |   | --- 14 Topics for exams. Part 2 (7-12)
  |   |   |   | --- 14 Topics for exams. Part 3 (13-14)
  |   |   |   | --- My position about weddings
  |   |   |   | --- School years. Школьные годы.
  |   |   |   | --- Russia's institutions of higher education. Куда пойти учиться
  |   |   |   | --- Choosing the future profession. Выбор профессии
  |   |   |   | --- Ways of exploring the world. Познание мира.
  |   |   |   | --- Russia. Россия.
  |   |   |   | --- The United Kingdom of Great Britain. Великобритания.
  |   |   |   | --- Russia's achievements. Достижения России.
  |   |   |   | --- Outstanding personalities. Выдающиеся люди.
  |   |   |   | --- Holidays in Russia, Britain and the USA. Праздники.
  |   |   |   | --- About myself. О себе.
  |   |   |   | --- Reading books. Книги.
  |   |   |   | --- Advantages and disadvantages of television. Телевидение.
  |   |   |   | --- Leisure time. Свободное время.
  |   |   |   | --- 20-th century music styles. Популярная музыка.
  |   |   |   | --- Sports in Great Britain, the USA and Russia. Виды спорта.
  |   |   |   | --- What is better watching sports or participating in sports?
  |   |   |   | --- Keeping fit. Здоровый образ жизни.
  |   |   |   | --- Environmental protection. Защита окружающей среды.
  |   |   |   | --- Problems of the youth. Проблемы молодежи.
  |   |   |   | --- Learning languages. Изучение иностранных языков.
  |   |   |   | --- Our country. Наша страна.
  |   |   |   | --- Moscow. Москва.
  |   |   |   | --- Страны изучаемого языка.
  |   |   |   | --- Problems of the youth (friendship, love, conflicts)
  |   |   |   | --- INTRODUCING YOURSELF. Моя визитная карточка.
  |   |   |   | --- Sports and healthy lifestyle. Спорт и здоровье.
  |   |   |   | --- Education and future profession. Выбор профессии.
  |   |   |   | --- LEARNING FOREIGN LANGUAGES. Иностранные языки.
  |   |   |   | --- Travelling. Путешествия.
  |   |   |   | --- Environmental protection. Окружающая среда.
  |   |   |   | --- Holidays in Russia and in English-speaking countries: MASLENITSA. THE 8th OF MARCH. MAY DAY.
  |   |   |   | --- Outstanding people. Выдающиеся люди.
  |   |   |   | --- Mass media. СМИ.
  |   |   |   | --- Leisure time. Хобби.
  |   |   |   | --- MY SCHOOL. Школа.
  |   |   |   | --- Arts. Искусство. Music in our life. Theatres. Cinemas.
  |   |   |   | --- Museums and picture galleries. Музеи.
  |   |   |   | --- BOOKS IN OUR LIFE. Книги.
  |   |   |   | --- Problems of city and country life. Проблемы города и деревни
  |   |   |   | --- International organizations and international co-operation
  |   |   |   | --- Human rights. Права человека.
  |   |   |   | --- Culture of the youth. Молодежная культура.
  |   |   |   | --- Youth and unemployment. Проблемы занятости молодежи.
  |   |   |   | --- About Myself
  |   |   |   | --- Choosing a Future Profession: Journalism
  |   |   |   | --- Choosing a Future Profession: Journalism (Unit-2)
  |   |   |   | --- I WANT TO BE A TEACHER
  |   |   |   | --- I HAVE A DREAM TO BE A DOCTOR
  |   |   |   | --- Holidays in Russia and in English-speaking countries: CHRISTMAS DAY. NEW YEAR'S DAY. APRIL FOOL'S DAY
  |   |   |   | --- A visit to a doctor
  |   |   |   | --- Advertisement.
  |   |   |   | --- Career ladder
  |   |   |   | --- TV against theater.
  |   |   |   | --- Families. Advantages and disadvantages.
  |   |   |   | --- Film review.
  |   |   |   | --- In the office
  |   |   |   | --- Jobs, словарь профессий
  |   |   |   | --- Sport and leisure
  |   |   |   | --- Work, duties, salary
  |   |   | --- Темы на немецком языке
  |   |   |   | --- J.W.Geothe
  |   |   |   | --- Meine Familie
  |   |   |   | --- Die Sehenswürdigkeiten Berlins
  |   |   |   | --- Studium und Pläne für die Zukunft
  |   |   |   | --- Verbindungen mit Eltern
  |   |   |   | --- VON MIR UND MEINER FAMILIE
  |   |   |   | --- Mein Freund. Freunde sind über Silber und Gold.
  |   |   |   | --- MEIN LIEBLINGSSCHRIFTSTELLER
  |   |   |   | --- Mein Arbeitstag.
  |   |   |   | --- Mein Lieblingsbuch. „Zwei Kapitäne“ von Kawerin
  |   |   |   | --- Jahreszeiten
  |   |   |   | --- Heinrich Heine
  |   |   |   | --- Die Sommerferien
  |   |   |   | --- Belorußland / Weißrussland
  |   |   |   | --- Mein Lieblingsfest
  |   |   |   | --- Meine Familie ist ziemlich groß
  |   |   | --- Тексты для чтения (english)
  |   |   |   | --- Text 15: American literature is dated from Mark Twain
  |   |   |   | --- Text 14: In the year 1000, Western Europe
  |   |   |   | --- Text 13: The foundation of the great schools
  |   |   |   | --- Text 12: Senator John F. Kennedy
  |   |   |   | --- Text 11: Russian literature in the last half of XIX c.
  |   |   |   | --- Text 10: "Until 1800 the United States of America"
  |   |   |   | --- Text 9: The problem between Protestants and Catholics
  |   |   |   | --- Text 8: Edward VI took the English throne in 1461
  |   |   |   | --- Text 7: The 20th century began slowly
  |   |   |   | --- Text 6: The uniqueness of the British
  |   |   |   | --- Text 5: As Revolutionary America had produced...
  |   |   |   | --- Text 4: In 1605 the first Europeans came to Manhattan island
  |   |   |   | --- Text 3: The time of the development of branches of science
  |   |   |   | --- Text 2: The saga of discovery & settlement of the New World
  |   |   |   | --- Text 1: Britain is only a small country
  |   |   |   | --- Stress: What is it?
  |   |   |   | --- Understanding Stress
  |   |   |   | --- The Stress Response
  |   |   |   | --- Coping With Stress
  |   |   |   | --- Preventing Stress
  |   |   |   | --- 18 Tips for Dealing With Stress and Tension
  |   |   | --- Куда идти, куда податься после школы...
  |   |   | --- Как выбрать, куда пойти учиться?
  |   |   | --- Как я сдавала ЕГЭ
  |   |   | --- Как учить, чтобы выучить?
  |   |   | --- Образование в кредит
  |   |   | --- Как сдать ЕГЭ на 100 баллов
  |   | --- Студенту
  |   |   | --- Латинский язык
  |   |   | --- Английский язык
  |   |   |   | --- История языка
  |   |   |   |   | --- Вопросы к Экзамену
  |   |   |   |   | --- Нормандское завоевание. Среднеангл.диалекты. Лонд.диалект.
  |   |   |   |   | --- Предмет и задачи истории английского языка. Закон развития Языка.
  |   |   |   |   | --- The History of the English Language
  |   |   |   |   | --- The aims of studying the history of the English language.
  |   |   |   |   | --- Proto-Indo-European language and comparative linguistics
  |   |   |   |   | --- Proto-Germanic language, its development from Proto-Indo-European
  |   |   |   |   | --- Modern Germanic languages
  |   |   |   |   | --- The earliest descriptions of the Germans, the ancient tribes that spoke Germanic languages
  |   |   |   |   | --- Eastern Germanic, Western Germanic and Northern Germanic groups of languages
  |   |   |   |   | --- The runic alphabet. Old English alphabet and pronunciation.
  |   |   |   |   | --- Common phonetic characteristics of the Germanic languages
  |   |   |   |   | --- Changes in the system of vowels in the Germanic languages
  |   |   |   |   | --- Grammar characteristics common to the Germanic languages
  |   |   |   |   | --- Periodisation in the history of the English language, Old English written records
  |   |   |   |   | --- The historical background of Old English
  |   |   |   |   | --- Phonetic processes in Old English (the system of vowels)
  |   |   |   |   | --- Phonetic processes in Old English (the system of consonants)
  |   |   |   |   | --- Old English dialects
  |   |   |   |   | --- The nominal system of Old English
  |   |   |   |   | --- Old English syntax
  |   |   |   |   | --- The verbal system in Old English (grammatical categories)
  |   |   |   |   | --- The verbal system in Old English (morphological classification)
  |   |   |   |   | --- Economic and social conditions in the 11-12th centuries.
  |   |   |   |   | --- The Scandinavian invasions, the Norman Conquest & the way they influenced English
  |   |   |   |   | --- Changes in the alphabet and spelling in Middle English. Middle English written records
  |   |   |   |   | --- Middle English dialects. The London dialect
  |   |   |   |   | --- Phonetic processes in Middle English (the system of vowels)
  |   |   |   |   | --- Phonetic processes in Middle English (system of consonants)
  |   |   |   |   | --- Changes in the categories of the noun in Middle English
  |   |   |   |   | --- The vocabulary and word-building means in Old English
  |   |   |   |   | --- Периодизация истории Английского Языка
  |   |   |   |   | --- История Британских островов до переселения англосаксонских племен
  |   |   |   |   | --- Англосаксонские племена на континенте и их переселение в Британию
  |   |   |   |   | --- Образование диалектов древнеанглийского языка и их соотношение с племенными диалектами. Роль Уэссекского диалекта.
  |   |   |   |   | --- Памятники письменности древнеанглийского периода
  |   |   |   |   | --- Влияние скандинавского завоевания на развитие Английского Языка. Скандинавские заимствования, их специфические черты и распределение по диалектам.
  |   |   |   |   | --- Нормандское завоевание и его значение для истории Английского Языка. Борьба между французским и английским языками.
  |   |   |   |   | --- Памятники письменности среднеанглийского периода. Изменения в графике и орфографии, внесенные нормандскими писцами.
  |   |   |   |   | --- Территориальные диалекты среднеанглийского периода. Роль лондонского диалекта. Англо-нормандский диалект и его значение для истории Английского Языка.
  |   |   |   |   | --- Нормандские заимствования, их специфические черты и распределение по диалектам.
  |   |   |   | --- Graham Greene - a storyteller of genius.
  |   |   |   | --- Анализ отрывка из романа "Оливер Твист"
  |   |   |   | --- Афоризмы Марка Твена / Mark Twain
  |   |   |   | --- Анализ текста
  |   |   |   | --- Анализ текста "WS"
  |   |   |   | --- Edgar Allen Poe (part I, the beginning)
  |   |   |   | --- Edgar Allen Poe (part II, the ending)
  |   |   |   | --- Hemingway Ernest
  |   |   |   | --- Стилистика
  |   |   |   |   | --- Alliteration
  |   |   |   |   | --- Antithesis
  |   |   |   |   | --- Archaic Words
  |   |   |   |   | --- Barbarisms
  |   |   |   |   | --- Detachment
  |   |   |   |   | --- Dialectal words
  |   |   |   |   | --- Epithet
  |   |   |   |   | --- Euphemism
  |   |   |   |   | --- Hyperbole
  |   |   |   |   | --- Inversion. Инверсия — стилистический прием
  |   |   |   |   | --- Irony - stylistic device: verbal and sustained irony
  |   |   |   |   | --- Litotes
  |   |   |   |   | --- Metaphor
  |   |   |   |   | --- Metonymy
  |   |   |   |   | --- Neologisms
  |   |   |   |   | --- Onomatopoeia
  |   |   |   |   | --- Poetic and Highly Literary Words
  |   |   |   |   | --- Professionalisms
  |   |   |   |   | --- The publicis'ti'c style
  |   |   |   |   | --- The pun
  |   |   |   |   | --- Punctuation
  |   |   |   |   | --- Slang
  |   |   |   |   | --- Vulgarism
  |   |   |   |   | --- Zeugma
  |   |   |   |   | --- THE SCHEME OF STYLISTIC ANALYSIS. Unit 1
  |   |   |   |   | --- THE SCHEME OF STYLISTIC ANALYSIS. Unit 2
  |   |   |   |   | --- THE SCHEME OF STYLISTIC ANALYSIS. Unit 3
  |   |   |   |   | --- THE SCHEME OF STYLISTIC ANALYSIS. Unit 4
  |   |   |   |   | --- Stylistic Differentiation of the Vocabulary
  |   |   |   | --- English peasants' revolt, 1381
  |   |   |   | --- The Hundred Years War (1337-1453)
  |   |   |   | --- Лексикология
  |   |   |   |   | --- Lexicology: Examination tickets
  |   |   |   |   | --- Lexicology, its links with other branches of linguistics
  |   |   |   |   | --- План лексико-грамматического анализа текста
  |   |   |   |   | --- Semiosis, types of signs, basic features of linguistic signs
  |   |   |   |   | --- Theory of nomination. Types of names.
  |   |   |   |   | --- Theory of reference. Referential functions of the word.
  |   |   |   |   | --- The word as the basic unit of the language.
  |   |   |   |   | --- Identity of unit problem (проблема тождества слова)
  |   |   |   |   | --- Size-of-unit problem.
  |   |   |   |   | --- Theory of meaning. Types of meaning according Vinogradov.
  |   |   |   |   | --- Lexical and grammatical meaning.
  |   |   |   |   | --- The structure of lexical meaning
  |   |   |   |   | --- Denotation and signification.
  |   |   |   |   | --- Cognitive & pragmatic meaning of the word.
  |   |   |   |   | --- Componential analysis of meaning
  |   |   |   |   | --- Homonymy & polysemy.
  |   |   |   |   | --- Semantic changes
  |   |   |   |   | --- Metaphorization
  |   |   |   |   | --- Word formation in English. Major types.
  |   |   |   |   | --- Word formation in English. Minor types.
  |   |   |   |   | --- Variation in lexicon. Philological topology.
  |   |   |   |   | --- Social, stylistic & regional variants of English.
  |   |   |   |   | --- Synonymy and its sources. Classification. Typology of synonyms.
  |   |   |   |   | --- Semantic contrasts. Antonyms & conversives. I
  |   |   |   |   | --- Semantic contrasts. Antonyms & conversives. II
  |   |   |   |   | --- Terms. Archaisms. Neologisms.
  |   |   |   |   | --- Types of borrowings. Reasons for borrowings. I
  |   |   |   |   | --- Types of borrowings. Reasons for borrowings. II
  |   |   |   |   | --- Types of borrowings. Reasons for borrowings. III.
  |   |   |   |   | --- Types of borrowings. Reasons for borrowings. IV.
  |   |   |   |   | --- Phraseology. Types of phraseological units.
  |   |   |   |   | --- Etymological classification of the English vocabulary.
  |   |   |   |   | --- The structure of lexical meaning according to Nikitin.
  |   |   |   |   | --- Metonymy. Types of metonymy
  |   |   |   | --- Литература
  |   |   |   |   | --- Somerset Maugham "The Man With The Scar"
  |   |   |   |   | --- Somerset Maugham - The Luncheon
  |   |   |   |   | --- Somerset Maugham "A Friend In Need"
  |   |   |   |   | --- Somerset Maugham "Home"
  |   |   |   |   | --- Somerset Maugham "Louise"
  |   |   |   |   | --- Somerset Maugham "The End Of The Flight"
  |   |   |   |   | --- Somerset Maugham "The Verger"
  |   |   |   |   | --- Oscar Wilde (1854-1900)
  |   |   |   |   | --- Oscar Wilde "The Happy Prince"
  |   |   |   |   | --- The Murders in the Rue Morgue, Edgar Allan Poe (Эдгар Аллан По) - отрывок
  |   |   |   |   | --- Mr. Bernard Shaw
  |   |   |   | --- Теоретическая грамматика
  |   |   |   |   | --- Theoretical Grammar. Exam
  |   |   |   |   | --- What is Grammar?
  |   |   |   |   | --- Grammatical Categories
  |   |   |   |   | --- Parts of Speech
  |   |   |   |   | --- The Noun and Its Categories
  |   |   |   |   | --- The Verb. Classification of verbs.
  |   |   |   |   | --- The Verb. The Category of Voice.
  |   |   |   |   | --- The Verb. The Category of Tense.
  |   |   |   |   | --- Grammatical Semantics of Participle II
  |   |   |   |   | --- Sentence. Defenition. Classification of sentences.
  |   |   |   |   | --- Composite Sentence
  |   |   |   |   | --- Complex Sentence
  |   |   |   |   | --- Compound Sentence
  |   |   |   |   | --- Phrase. What is a phrase?
  |   |   |   |   | --- Phrase. Classification of phrases
  |   |   |   |   | --- The 2 branches of Grammar, their interconnection.
  |   |   |   |   | --- The principal parts of the sentence. Types of predicate.
  |   |   |   |   | --- Hierarchical structure of Language
  |   |   |   |   | --- The verbals. The infinitive.
  |   |   |   |   | --- Planes of language. Polysemy, homonymy, synonymy.
  |   |   |   |   | --- Word order in English.
  |   |   |   |   | --- Notion of the morpheme.
  |   |   |   |   | --- Distributional analysis in studying morphemes.
  |   |   |   |   | --- Grammatical meaning, form, categories.
  |   |   |   |   | --- The category of mood of the verb
  |   |   |   |   | --- The field theory approach to parts-of-speech classification
  |   |   |   |   | --- The noun as a part of speech. The category of of gender.
  |   |   |   |   | --- The phrase, it’s definition. Russian and foreign linguistics
  |   |   |   |   | --- The category of number of the noun
  |   |   |   |   | --- Complicated sentences
  |   |   |   |   | --- The problem of the category of case of the noun.
  |   |   |   |   | --- The article.
  |   |   |   |   | --- Notion of the sentence. Classification of sentence.
  |   |   |   |   | --- Actual division of the sentence
  |   |   |   |   | --- The adjective. Degrees of comparison...
  |   |   |   |   | --- The secondary parts of the sentence
  |   |   |   |   | --- The verb as a part of speech. Classification of verbs.
  |   |   |   |   | --- Participle II
  |   |   |   |   | --- The category of aspect of the verb.
  |   |   |   |   | --- Ing-forms.
  |   |   |   |   | --- The composite sentence. Compound sentence.
  |   |   |   |   | --- Loose Appositions. Loose Parentheses
  |   |   |   |   | --- WORD ORDER: SUBJECT AND PREDICATE. ИЛЬИШ.
  |   |   |   |   | --- WORD ORDER: THE SECONDARY PARTS I. ИЛЬИШ
  |   |   |   |   | --- WORD ORDER: SUBJECT AND PREDICATE II. ИЛЬИШ.
  |   |   |   | --- Topics advanced (ПУПР)
  |   |   |   |   | --- DRESSING FOR THE INTERVIEW: MEN'S WARDROBE.
  |   |   |   |   | --- DRESSING FOR THE INTERVIEW: WOMEN'S WARDROBE.
  |   |   |   |   | --- BEHAVIORAL INTERVIEW QUESTIONS
  |   |   |   |   | --- Behavioral vs. Traditional Interviews
  |   |   |   |   | --- How To Prepare For A Behavioral Interview
  |   |   |   |   | --- Resume
  |   |   |   |   | --- Cover Letter Example for On-Grounds Interviewing
  |   |   |   |   | --- Chronological Format Of Resume
  |   |   |   |   | --- Functional Format of Resume
  |   |   |   |   | --- Combination Format of Resume
  |   |   |   |   | --- Resumes for students
  |   |   |   |   | --- Resume Writing
  |   |   |   |   | --- Mrs Pratt and The Punk
  |   |   |   |   | --- Using Students as Metal Detectors
  |   |   |   |   | --- Hounded by A Dog Attack
  |   |   |   |   | --- All youngsters keep taking lessons to 19
  |   |   |   |   | --- Let failing pupils learn a trade, says Woodhead
  |   |   |   |   | --- Why school can wait
  |   |   |   |   | --- 100 Rules for a Happy Life
  |   |   |   |   | --- NATO projects future of Russia
  |   |   |   |   | --- Government: GDP Will Likely Fall 2%
  |   |   |   |   | --- Aminex Oil Deal. Italian Line of Credit. Brewer to Vietnam.
  |   |   |   |   | --- Dairy Farmers Protest. Airline Plans Bedrooms in the Sky.
  |   |   |   |   | --- Good manners, creative genius and deleted expletives
  |   |   |   |   | --- The End of School ( начало )
  |   |   |   |   | --- The End of School ( окончание )
  |   |   |   |   | --- Body image research alarming
  |   |   |   |   | --- Hard Work on Shift Work
  |   |   |   |   | --- How to Cheat in Exams
  |   |   |   |   | --- How to Get a Pay Rise
  |   |   |   |   | --- Stress and Students
  |   |   |   |   | --- Does the crime pay or not
  |   |   |   |   | --- English Course Work on Newspaper Reading
  |   |   |   |   | --- Food and Drink in literature
  |   |   |   |   | --- A Letter
  |   |   |   |   | --- Well-Bred Person. Will It Surprise You?
  |   |   |   |   | --- Will It Surprise You?
  |   |   |   |   | --- Comfortable & convenient
  |   |   |   |   | --- Употребление SUCH & SO
  |   |   |   |   | --- Аракин В.Д. Практический курс английского языка 4 курс
  |   |   |   |   | --- The Appearance of the Newspaper
  |   |   |   |   | --- CHILDREN: Upbringing of children. The generation gap. Teens. Adult children.
  |   |   |   |   | --- Education: The School Education in Great Britain. The School Education in the USA. The School Education in Russia.
  |   |   |   |   | --- Family: Functions. Types. Single-parent. Same sex. Modern family. Personal isolation. Unisex family. Reasons for marriage. Divorce. Trial separation.
  |   |   |   |   | --- Understanding headlines
  |   |   |   |   | --- Learning Languages. Methods of teaching foreign languages. Language certificates.
  |   |   |   |   | --- Press in America
  |   |   |   |   | --- Press in Britain
  |   |   |   |   | --- The Russian Press
  |   |   |   |   | --- Politics, privacy, scandal and the media: Objectivity in Reporting
  |   |   |   |   | --- Sport and fitness. Kinds of sports. Kinds of fitness.
  |   |   |   |   | --- Kinds of articles
  |   |   |   |   | --- Types of Media
  |   |   |   |   | --- Woman. Traditional role of women.
  |   |   |   |   | --- Ecological crisis - Earth is still our only home
  |   |   |   | --- Языкознание
  |   |   |   |   | --- Язык и общество.
  |   |   |   |   | --- Язык и речь.
  |   |   |   |   | --- Общее языкознание - наука о языке
  |   |   |   |   | --- Начальный период в истории науки о языке.
  |   |   |   |   | --- Открытие и развитие сравнительно-исторического метода (СИМ).
  |   |   |   |   | --- Лингвистическая концепция Вильгельма фон Гумбольдта.
  |   |   |   |   | --- Младограмматисты.
  |   |   |   |   | --- Лингвистическая концепция Бодуэна де Куртуне.
  |   |   |   |   | --- Лингвистическая концепция Фердинанда де Соссюра
  |   |   |   |   | --- Теория лингвистической относительности
  |   |   |   |   | --- РАЗВИТИЕ ЯЗЫКА
  |   |   |   |   | --- Методы лингвистических исследований
  |   |   |   |   | --- ТЕОРИЯ ЯЗЫКА: Вопрос № 1: Язык и общество
  |   |   |   |   | --- ТЕОРИЯ ЯЗЫКА: Вопрос № 2: Язык и речь
  |   |   |   |   | --- ТЕОРИЯ ЯЗЫКА: ЕДИНИЦЫ ЯЗЫКА И РЕЧИ
  |   |   |   |   | --- ТЕОРИЯ ЯЗЫКА: ЯЗЫК КАК СИСТЕМА
  |   |   |   |   | --- ТЕОРИЯ ЯЗЫКА: ЗНАКОВАЯ ПРИРОДА ЯЗЫКА
  |   |   |   |   | --- Язык как система. Его место среди других систем.
  |   |   |   |   | --- Отношения в системе языка
  |   |   |   |   | --- Язык как знаковая система.
  |   |   |   |   | --- Понятие языкового знака
  |   |   |   | --- Разница в предлогах, орфографии
  |   |   |   | --- Conjunctions
  |   |   |   | --- Семь секретов для тех, кто изучает английский
  |   |   |   | --- Subjunctive Mood in the Subjunctive Subordinate Clause
  |   |   |   | --- Теоретическая грамматика в правилах
  |   |   |   | --- ENGLISH TRAINER 4800.2 Mini Sound
  |   |   |   | --- Разное
  |   |   |   |   | --- Трансцендентальный клуб (Бостон)
  |   |   |   |   | --- Словарь американских разговорных выражений (A-F)
  |   |   |   |   | --- Словарь американских разговорных выражений (G-O)
  |   |   |   |   | --- Словарь американских разговорных выражений (P-Z)
  |   |   |   |   | --- Bank holidays and British Summer Time
  |   |   | --- Немецкий язык
  |   |   |   | --- Bier und Appelkorn
  |   |   |   | --- Prinz Franz total verliebt: начало
  |   |   |   | --- Prinz Franz total verliebt: окончание
  |   |   |   | --- HERBERT GRÖNEMEYER
  |   |   |   | --- WAS KANN MAN ÜBER DIE LIEDER SAGEN?
  |   |   |   | --- NovoKult
  |   |   |   |   | --- Neues aus Deutschland
  |   |   |   |   | --- Was mir an Russland gefällt
  |   |   |   |   | --- Neu in Novosibirsk
  |   |   |   |   | --- Jubiläen
  |   |   |   |   | --- Studieninfos, Stipendien, Fördermöglichkeiten
  |   |   |   |   | --- Aberglaube
  |   |   |   |   | --- ABC der Feiern
  |   |   |   |   | --- Sitten und Bräuche
  |   |   |   |   | --- Nach Brasilien wäre ich sicher nicht gegangen!
  |   |   |   |   | --- Nach Brasilien wäre ich sicher... ( окончание )
  |   |   |   |   | --- Ergraute Männer gibt es schon genug!
  |   |   |   |   | --- Kunst in Sibirien — Ein Test.
  |   |   |   |   | --- KultuR » KultuR » KultuR « KultuR « KultuR » KultuR »
  |   |   |   |   | --- Deutsche Kultur in Sibirien oder...
  |   |   |   |   | --- WIEDER EINER MIT «G»
  |   |   |   |   | --- GRIECHISCHE EUROSCHEINE, DEUTSCHE DICKE KINDER UND...
  |   |   |   | --- Немецкие тексты (ПУПР)
  |   |   |   |   | --- Formen des Zusammenlebens
  |   |   |   |   | --- Gespenstergeschichte. Franz Hohler.
  |   |   |   |   | --- Abflug ab Schiphol
  |   |   |   |   | --- Mein Lieblingsmonat.
  |   |   |   | --- Phonetik und Grammatik
  |   |   |   |   | --- PHONETIK UND GRAMMATIK DER DEUTSCHEN SPRACHE
  |   |   |   |   | --- WORTBETONUNG § 33 - § 36
  |   |   |   |   | --- WORTBETONUNG § 37 - § 40
  |   |   |   |   | --- WORTBETONUNG § 41 - § 43
  |   |   |   |   | --- Das Verb (Das Zeitwort) §1-§3
  |   |   |   |   | --- Das Verb (Das Zeitwort) §4-§5 Starke & Schwache Verben
  |   |   |   |   | --- Das Verb (Das Zeitwort) §6-§10 Unregelmäßige Verbe
  |   |   |   |   | --- Die Bildung der Zeitformen des Indikativs (§ 11, Das Verb)
  |   |   |   | --- Servus! Grüss dich! Und Hallo!
  |   |   | --- Французский язык
  |   |   |   | --- La France
  |   |   |   | --- La Terre.
  |   |   |   | --- L’enseignement en France
  |   |   |   | --- Les loisirs des jeunes Français...
  |   |   |   | --- Le France situee a l’ouest du l Europe
  |   |   |   | --- Paris
  |   |   |   | --- Moscou
  |   |   |   | --- La gloire - Образец текста для устного экзамена.
  |   |   |   | --- Теория Языка
  |   |   |   |   | --- Употребление презенса индикатива и простого перфекта Ч. I
  |   |   |   |   | --- Употребление презенса индикатива и простого перфекта Ч. II
  |   |   |   |   | --- Употребление презенса индикатива и простого перфекта Ч. III
  |   |   |   |   | --- Употребление презенса индикатива и простого перфекта Ч. IV
  |   |   |   |   | --- Употребление презенса индикатива и простого перфекта Ч. V
  |   |   |   | --- Le loup et l'Agneau - Fable de JEAN DE LA FONTAINE (Басня Лафонтена "Волк и Ягненок")
  |   |   | --- Другие
  |   |   |   | --- Психология
  |   |   |   |   | --- ВОЗРАСТНАЯ ПСИХОЛОГИЯ. ВОПРОСЫ К ЭКЗАМЕНУ.
  |   |   |   |   | --- Наглядность в процессе обучения.
  |   |   |   |   | --- Психология рекламы
  |   |   |   |   | --- Свойства внимания
  |   |   |   |   | --- Игра и обучение.
  |   |   |   |   | --- Функции наглядного материала
  |   |   |   |   | --- Роль языка и общения в формировании и развитии сознания
  |   |   |   |   | --- Психология как наука
  |   |   |   |   | --- Деятельность человека
  |   |   |   |   | --- Личность. Темперамент.
  |   |   |   |   | --- ПУТИ ОБРАЗОВАНИЯ СИМПТОМОВ (З. Фрейд)
  |   |   |   |   | --- Пересмотр теории сновидений (З. Фрейд)
  |   |   |   |   | --- З.Фрейд. Психопатология обыденной жизни
  |   |   |   |   | --- Сновидение и оккультизм (З. Фрейд)
  |   |   |   |   | --- Разделение психической личности (З. Фрейд)
  |   |   |   |   | --- Страх и жизнь влечений (З. Фрейд)
  |   |   |   |   | --- Женственность (З. Фрейд)
  |   |   |   |   | --- Объяснения, приложения, ориентации (З. Фрейд)
  |   |   |   |   | --- О мировоззрении (З. Фрейд)
  |   |   | --- Каковы основные отличия русского языка от английского?
  |   |   | --- CCUSA Season 2006
  |   |   | --- Why Choose CCUSA’s Camp Counselors Program?
  |   |   | --- Куда исчезают студенты летом?
  |   |   | --- American English: specific features, рассылка
  |   |   |   | --- Первый выпуск рассылки "American English: specific features"
  |   |   |   | --- Второй выпуск рассылки "American English: specific features"
  |   |   | --- Методические рекомендации
  |   |   |   | --- Зарубежная литература и литература страны изучаемого языка
  |   |   |   | --- Французский язык (второй иностранный)
  |   |   |   | --- Теоретическая грамматика
  |   |   |   | --- ПУПР (2 курс) для студентов
  |   |   |   | --- Практика устной и письменной речи - I курс.
  |   |   |   | --- Практическая фонетика - I курс
  |   |   |   | --- Методические рекомендации по подготовке к семинарским занятиям по истории языка
  |   |   |   | --- Методические рекомендации для студентов в изучении курса «Интерпретация текста»
  |   |   | --- Первокурснику на заметку! Или как сдать первую сессию!!!
  |   |   | --- Почему прогуливать лекции - полезно!
  |   |   | --- Шпоргалки? Шпоргалки!
  |   |   | --- Как учить английские слова
  |   |   | --- History of English - Old English
  |   |   |   | --- The aims of studying the history of the English language. Periodisation.
  |   |   |   | --- Historical background
  |   |   |   | --- The Old English Dialects
  |   |   |   | --- Phonology and spelling
  |   |   |   | --- Vocabulary
  |   |   |   | --- Inflection in Old English
  |   |   |   | --- Nouns. The athematic nouns. Irregular strong nouns.
  |   |   |   | --- Pronouns
  |   |   |   | --- Syntax. Word order. Questions. Prepositions and postpositions.
  |   |   |   | --- Interrogative pronouns. Relative pronouns. Demonstrative pronouns.
  |   |   | --- История, География и Госполитстрой Великобритании и США
  |   |   |   | --- География Великобритании: Уэльс (Камри), Шотландия. Лекция.
  |   |   |   | --- География Великобритании: Северная Ирландия, Англия. Лекция
  |   |   | --- Перевод деловой корреспонденции
  |   | --- Выпускнику
  |   |   | --- Трудоустройство
  |   |   |   | --- Подготовка к собеседованию
  |   |   |   | --- Трудоустройство: типичные ошибки на собеседовании
  |   |   |   | --- Где работать со знанием иностранного языка?
  |   |   | --- Семья
  |   |   | --- Начни карьеру с лидером!
  |   | --- Преподавателю
  |   |   | --- Проведение праздников
  |   |   |   | --- День Святого Валентина ( начало )
  |   |   |   | --- День Святого Валентина ( окончание )
  |   |   | --- Преподаватель вуза - интеллигент или взяточник?
  |   |   | --- Сокровища Интернета для преподавателей иностранных языков
  |   |   | --- ОПТИМИЗАЦИЯ СОЦИАЛЬНО-ПСИХОЛОГИЧЕСКОГО ЗДОРОВЬЯ
  |   |   | --- ИСПОЛЬЗОВАНИЕ РЕПРЕЗЕНТАТИВНЫХ СИСТЕМ В ОБУЧЕНИИ
  |   |   | --- ИСПОЛЬЗОВАНИЕ СИ-ТЕСТА
  |   |   | --- Сказки для учеников
  |   |   |   | --- Аленький цветочек (THE SCARLET FLOWER)
  |   |   |   | --- Жар-птица (THE FIRE BIRD)
  |   |   |   | --- Златовласка (THE GOLDEN HAIR GIRL)
  |   |   |   | --- Золотая рыбка (THE GOLDEN FISH)
  |   |   |   | --- Илья Муромец (ILYA MUROMETZ)
  |   |   |   | --- Крошечка-Хаврошечка (WEE LITTLE HAVROSHECHKA)
  |   |   |   | --- Садко (SADKO)
  |   |   |   | --- Сестрица Алёнушка и братец Иванушка (ALYONUSHKA)
  |   |   |   | --- Сказка о спящей красавице (SLEEPING BEAUTY)
  |   |   |   | --- Снегурочка. SNOWMAIDEN. Русские сказки на английском языке.
  |   |   |   | --- Финист - ясный сокол (FENIST THE BRIGHT FALCON)
  |   |   |   | --- Царевна-лягушка (THE FROG PPINCESS)
  |   |   |   | --- Царь Салтан (TSAR SALTAN)
  |   |   | --- Работа в школе
  |   |   |   | --- Работа над стихотворением
  |   |   |   | --- Дискуссия Dreams & Reality
  |   |   |   | --- Проектная методика
  |   |   | --- Людмила Бали
  |   |   |   | --- Людмила Бали: От Автора
  |   |   |   | --- VALENTINE’ S DAY ( p.49-55 ) p.I
  |   |   |   | --- VALENTINE’ S DAY ( p.49-55 ) p.II
  |   |   |   | --- VALENTINE’ S DAY ( p.49-55 ) p.III
  |   |   |   | --- Thanksgiving ( p.65-74 ) p.I
  |   |   |   | --- Thanksgiving ( p.65-74 ) p.II
  |   |   |   | --- Thanksgiving ( p.65-74 ) p.III
  |   |   |   | --- Thanksgiving ( p.65-74 ) p.IV
  |   |   |   | --- Thanksgiving ( p.65-74 ) p.V: Macy’s Thanksgiving Day Parade
  |   |   |   | --- Christmas ( p.75-79 ): Christmas origin
  |   |   |   | --- Christmas ( p.75-79 ): Christmas in Europe
  |   |   |   | --- Christmas ( p.75-79 ): Why I Like Christmas
  |   |   |   | --- Christmas ( p.75-79 ): Songs and Carols
  |   |   |   | --- Pets ( p.128-129 ): The Cat That Was In Jail
  |   |   |   | --- Spring ( p.138-140 ) p.I
  |   |   |   | --- План проведения урока на тему "Spring"
  |   |   |   | --- Материалы по теме "Курение"
  |   |   |   | --- Материалы по теме "Алкоголь"
  |   |   |   | --- Разработка урока по теме "Наркотики"
  |   |   | --- Всероссийская научно-практическая конференция (2006)
  |   | --- Правила приема в аспирантуру
  |   | --- Labaton-Class
  |   | --- Советы вчерашних первокурсников
  |   | --- Рекомендуем
  |   |   | --- Журнал "Перемена" >> Журнальный архив >> Том 8
  |   | --- Рождественские песни. Christmas songs.
  |   |   | --- Jingle bells - Тексты рождественских песен на английском
  |   |   | --- Angels From The Realms Of Glory
  |   |   | --- Angels We Have Heard On High
  |   |   | --- Away in a Manger
  |   |   | --- Children, Go Where I Send Thee
  |   |   | --- Christmas Is Now Drawing Near At Hand
  |   |   | --- Christmas in the Trenches
  |   |   | --- Deck the Halls
  |   |   | --- Go Tell It On The Mountain
  |   |   | --- Good Christian men, rejoice
  |   |   | --- Good King Wenceslas
  |   |   | --- Hark the Herald Angels Sing
  |   |   | --- The Wassail Song
  |   |   | --- I heard the bells on Christmas day
  |   |   | --- It Came upon a Midnight Clear
  |   |   | --- Joy to the World
  |   |   | --- Oh Come All Ye Faithful
  |   |   | --- Oh Holy Night
  |   |   | --- Oh Little Town of Bethlehem
  |   |   | --- Silent Night
  |   |   | --- The First Noel
  |   |   | --- Twelve Days of Christmas
  |   |   | --- We Three Kings
  |   |   | --- We Wish You a Merry Christmas
  |   |   | --- What Child Is This?
  |   | --- Образование за рубежом
  |   |   | --- Чему и как учат в Англии
  |   |   | --- Система образования Великобритании
  |   |   | --- Образование во Франции
  |   |   | --- Система образования в Голландии
  |   |   | --- Образование в Голландии: Почему Голландия
  |   |   | --- Система образования в Швейцарии
  |   |   | --- Колледжи и Высшее образование в Швейцарии
  |   |   | --- Система образования в Испании
  |   |   | --- ОБРАЗОВАНИЕ за рубежом
  |   | --- Tales of the nations
  |   |   | --- King Midas Has Donkey's Ears
  | --- Неформальное: Творчество и Юмор. Как заработать деньги.
  |   | --- Творчество
  |   |   | --- День Святого Валентина.
  |   |   | --- "Алла" by Алабушева Вита
  |   |   | --- Виточка помусолила ручку, почесала за ухом
  |   |   | --- Совсем недавно мы прослушали курс философии
  |   |   | --- Как можно, но не нужно списывать на экзамене.
  |   |   | --- Об источниках и составных частях нашей жизни.
  |   |   | --- Творческий превод сонета №66 У.Шекспира
  |   | --- Юмор
  |   |   | --- Руководство для работников фирмы или опять о работе...
  |   |   | --- "Hеспешно ищется pабота" или вариант "успешного" резюме
  |   |   | --- Резюме - или несколько пунктов "успешного" трудоустройства
  |   |   | --- Дневник КОТА или жизнь глазами кошки...
  |   |   | --- Дневник женщины - менеджера, по работе с клиентами
  |   |   | --- Инструкция: Как выбрать себе девушку...
  |   |   | --- Застряли в МАТРИЦЕ
  |   |   | --- Распорядок Чувств
  |   |   | --- Философия жизни...
  |   |   | --- Антигороскоп или отрицательные стороны каждого знака
  |   |   | --- О влиянии на здоровье сотовых телефонов
  |   |   | --- Письмо американской фермерши
  |   |   | --- РАСТИШКА
  |   |   | --- Мда-а, с ума сойти, куда катится миp!
  |   |   | --- Дорогой, я должна тебе что-то сказать...
  |   |   | --- Анекдоты про студентов
  |   |   | --- Правила студенческого этикета
  |   |   | --- Справочник экономических терминов для девушек
  |   |   | --- О происхождении американских "абсурдных законов"
  |   |   | --- Как быстро и по-дурацки развестись
  |   |   | --- Объяснительные
  |   | --- Без цензуры
  |   |   | --- Ренсон "Закос от армии"
  |   |   | --- Лыжники
  |   |   | --- Валентинка
  |   |   | --- Как америкосы сказки рассказывают...
  |   |   | --- САМОЕ ГЛУПОЕ САМОУБИЙСТВО
  |   | --- The End of the Internet
  |   | --- Другое или про жизнь
  |   |   | --- БЛОНДИНКИ ПРОТИВ БРЮНЕТОК
  |   |   | --- 10 САМЫХ ПОПУЛЯРHЫХ ОТМАЗОК
  |   |   | --- Достучаться до "небес".
  |   |   | --- КАК ПРОВЕСТИ ПЕРВОЕ СВИДАНИЕ
  |   |   | --- Пpо то, как я завел cебе девyшкy
  |   |   | --- Пpо то, как я завела cебе мужчину
  |   |   | --- Мальчики и девочки
  |   |   | --- Мозг мужчины
  |   |   | --- Типичный женский мозг
  |   |   | --- Мотивом секса является любовь?
  |   |   | --- Невероятно, но мы выжили!
  |   |   | --- МУЖЧИНА. ИНСТРУКЦИЯ ПО ПРИМЕНЕНИЮ ДЛЯ ЖЕНЩИН.
  |   |   | --- Некоторые правила поведения для мужчин
  |   |   | --- Правила, которые по мнению мужчин должны знать все женщины
  |   |   | --- Обсуждение мужей
  |   |   | --- КИТАЙСКОЕ НАСТАВЛЕНИЕ
  |   |   | --- Проджект менеджмент в действии
  |   |   | --- К мужчине надо подходить сбоку
  |   |   | --- Почему мужчинам живется труднее, чем женщинам...
  |   |   | --- Почему они не женятся?
  |   |   | --- Как устроить ребенка в детский сад?
  |   |   | --- Инструменты красоты
  |   |   | --- Как снять стресс после первых дней учебы
  |   |   | --- Как правильно «выйти» из отпуска? Советы профессионалов
  |   |   | --- Зимние праздники резко увеличивают рождаемость
  |   |   | --- Как правильно слушать и слышать своего ребенка?
  |   |   | --- Почему дети нас обманывают?
  |   |   | --- Как Вы к себе относитесь?
  |   |   | --- Народ против магазинов: как не дать себя обдурить
  |   |   | --- Куда уходит детство, в какие города..?
  |   |   | --- Ребенок - билингв это хорошо или плохо?
  |   | --- Как устроить Выпускной на ФИЯ
  |   | --- COUNTRIES AND CULTURE :: VAST DIFFERENCES
  |   | --- ДВА УРОКА НА АМЕРИКАНСКОМ АНГЛИЙСКОМ. ВАЛЕНТИНА ЕРЕМЕЕВА
  |   | --- ROOTS AND PROBLEMS OF JUVENILE DELINQUENCY IN RUSSIA
  |   | --- Деньги, финансы, работа, карьера
  |   |   | --- Как планировать семейный бюджет
  |   |   | --- 7 причин, почему лучше работать на себя
  |   |   | --- Маленькая зарплата. Терпеть, требовать или увольняться?
  |   |   | --- Кадровые агентства
  |   |   | --- Летом надо отдыхать? Вы теряете шанс найти отличную работу
  |   |   | --- Критерии скучной работы
  |   |   | --- 20 самых частых ошибок при поиске работы
  |   |   | --- Новости образования
  |   |   | --- Много ли пользы от высшего образования?
  |   |   | --- Меня подставили! Или это я сам подставился?
  |   |   | --- Почему в жизни троечник успешнее отличника?
  |   |   | --- Почему бизнесу нельзя научить в вузе?
  |   |   | --- Почему бизнесу нельзя научить в вузе?
  |   |   | --- Как сбежать из круга "дом – работа"?
  |   |   | --- Если ребенок тайно взял кредит...
  |   |   | --- Как перестать «работать на дядю». 10 секретов успешного фриланса
  |   |   | --- Как понять, не пора ли вам уволиться?

 

 

 

Новые материалы

2013, Май 23
2013, Февраль 24
2012, Ноябрь 04
2012, Октябрь 11
2011, Декабрь 27
2011, Декабрь 02
2011, Ноябрь 01
2011, Октябрь 23
2011, Август 09
Все поступления

Популярное в этом месяце

Популярные статьи

Ответы на Форуме

Последние обсуждения

Понравился сайт?!

Размести ссылку на эту страницу у себя в блоге:)

 
Данный интернет-сайт носит исключительно информационный характер, и ни при каких условиях информационные материалы и цены, размещенные на сайте, не являются публичной офертой, определяемой положениями Статьи 437 ГК РФ.